Podmínky vrácení zboží
1. Právo odstoupit od smlouvy (vrácení do 14 dnů)
-
Jako spotřebitel máte právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku (např. přes e-shop), a to bez udání důvodu, do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud byla objednávka doručena po částech, začíná lhůta běžet od převzetí poslední části.
-
Odstoupit můžete i dříve, než zboží vrátíte – stačí o tom prodávajícího informovat jasným prohlášením (např. e‑mailem) a využít můžete i vzorový formulář.
2. Jak probíhá vrácení
-
Zboží je třeba vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy; zpět zasílejte kompletní, nepoškozené a neopotřebované zboží, ideálně v původním obalu.
-
Zásilka nesmí být zaslána na dobírku – takové zboží nebude přijato.
3. Náklady na vrácení a vrácení peněz
-
Zákazník hradí náklady spojené s vrácením zboží zpět.
-
Pokud jste zvolili jiný způsob dopravy, než nejlevnější možnost nabízená obchodem, bude vám vrácena pouze částka odpovídající nejlevnější variantě.
-
Peníze vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. U Tozaxu však slibují vrácení peněz už do cca 10 dnů po obdržení vráceného zboží (bankovním převodem).
4. Vady zboží (reklamace)
-
Pokud zboží vykazuje vady nebo není takové, jaké bylo dohodnuto (např. nemá sjednané vlastnosti, není vhodné k běžnému použití apod.), máte nárok uplatnit reklamaci dle zákona.
-
Tento nárok můžete uplatnit po dobu 24 měsíců od převzetí zboží.