Podmínky vrácení zboží

 

1. Právo odstoupit od smlouvy (vrácení do 14 dnů)

  • Jako spotřebitel máte právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku (např. přes e-shop), a to bez udání důvodu, do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud byla objednávka doručena po částech, začíná lhůta běžet od převzetí poslední části.

  • Odstoupit můžete i dříve, než zboží vrátíte – stačí o tom prodávajícího informovat jasným prohlášením (např. e‑mailem) a využít můžete i vzorový formulář.

2. Jak probíhá vrácení

  • Zboží je třeba vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy; zpět zasílejte kompletní, nepoškozené a neopotřebované zboží, ideálně v původním obalu.

  • Zásilka nesmí být zaslána na dobírku – takové zboží nebude přijato.

3. Náklady na vrácení a vrácení peněz

  • Zákazník hradí náklady spojené s vrácením zboží zpět.

  • Pokud jste zvolili jiný způsob dopravy, než nejlevnější možnost nabízená obchodem, bude vám vrácena pouze částka odpovídající nejlevnější variantě.

  • Peníze vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. U Tozaxu však slibují vrácení peněz už do cca 10 dnů po obdržení vráceného zboží (bankovním převodem).

4. Vady zboží (reklamace)

  • Pokud zboží vykazuje vady nebo není takové, jaké bylo dohodnuto (např. nemá sjednané vlastnosti, není vhodné k běžnému použití apod.), máte nárok uplatnit reklamaci dle zákona.

  • Tento nárok můžete uplatnit po dobu 24 měsíců od převzetí zboží.